System umożliwia szybką i efektywną komunikację:
Skorzystaj z elastycznych schematów powiadomień i wszechstronnego zastosowania procesów komunikacji. Blue Alert w sektorze publicznym możesz wykorzystać, między innymi, do informowania konkretnych grup odbiorców o:
Powiadomisz np. grupę mieszkańców zapisanych do newslettera.
Powiadomisz jednocześnie mieszkańców i służby odpowiedzialne za naprawę
Powiadomisz jednocześnie mieszkańców, służby ratownicze oraz miejskie przedsiębiorstwo komunikacyjne.
Powiadomisz jednocześnie np. mieszkańców obszarów dotkniętych powodzią, służby ratownicze i przedstawicieli CZK.
Dwustronna komunikacja z obywatelami i pracownikami zdefiniowanym kanałem komunikacji (pytania zamknięte).
Zbieranie zespołów w sytuacjach awaryjnych i kryzysowych, monitorowanie czasu pracy i statusu realizacji zadania.
Komunikacja z obywatelami i pracownikami na danym terenie: województwo, powiat, miasto, gmina, ulica, numer budynku.
Zarządzanie zasobami i zespołami w ramach usuwania awarii, monitorowanie statusu obsługi zadania.
Wsparcie obsługi mieszkańca alternatywnymi kanałami komunikacji: SMS, e-mail, strona www, IVR.
Informowanie o zbliżających się bieżących i zaległych płatnościach obywateli i klientów, dodatkowo windykacja zdefiniowanymi kanałami komunikacji: SMS, e-mail, telefon.
Wymiana wiedzy i dokumentów (np. publikacja planów zarządzania kryzysowego i zasad postępowania) oraz przekazywanie informacji publicznych do mediów i do prasy.
Automatyczna weryfikacja procesów i transakcji realizowanych w systemach informatycznych - zdefiniowanymi kanałami: SMS, e-mail, IVR.
Dzięki Blue Alert szybko powiadomisz obywateli o zaistniałych zagrożeniach i sytuacjach kryzysowych, przyjmiesz zgłoszenia o zdarzeniach i awariach z wielu kanałów w jednym systemie. Powiadomienia mogą być wysyłane do mieszkańców i odpowiednich służb lub odbierane kilkoma alternatywnymi ścieżkami:
Blue Alert wykorzystując różne kanały (SMS, e-mail, VoIP) wysyła powiadomienia i odbiera komunikaty zwrotne takimi samymi drogami. Jeżeli więc wysyłamy wiadomość SMS z pytaniem, odbiorca może odpowiedzieć na niego tą samą drogą, wybierając jedną ze zdefiniowanych odpowiedzi. Podobnie w przypadku wiadomości e-mail, adresat wiadomości klikając w wybrany link, może potwierdzić otrzymanie wiadomości lub uczestnictwo w danym wydarzeniu lub akcji.
System wykorzystuje również połączenia głosowe, czyli zadzwoni do odbiorcy i automatycznie odczyta zdefiniowany komunikat, po czym poprosi o odpowiedź poprzez kliknięcie odpowiedniego numeru na klawiaturze jego telefonu.
System może wymusić odpowiedź od odbiorcy wiadomości, dzięki czemu otrzymujemy natychmiastową weryfikację i wiemy, że wysłana informacja została dostarczona i odczytana lub odsłuchana, co jest szczególnie ważne przy zdarzeniach krytycznych, w których efektywność komunikacji przekłada się bezpośrednio na skuteczność procesu usuwania awarii czy skutków zdarzenia losowego.