Firma to ludzie, zadbaj o ich zdrowie i własny spokój. Dzięki Blue Alert przyspieszysz reakcję i organizację pomocy w razie wystąpienia sytuacji kryzysowych czy losowych , jak wypadki w miejscu pracy czy awarie systemów.
Zapewnienie bezpieczeństwa i szybkie przywrócenie kontroli nad sytuacją jest szczególnie ważne w przypadku zakładów przemysłowych, produkcyjnych czy chemicznych . Konieczność utrzymania ciągłości pracy systemów, maszyn i urządzeń oraz zapewnienia bezpiecznych warunków pracy wymaga wprowadzenia odpowiednich procedur, dzięki którym możliwe będzie zapobieganie lub szybka reakcja na różnego rodzaju, niedające się przewidzieć zdarzenia.
Szybko powiadamiasz pracowników o zaistniałych zagrożeniach i sytuacjach kryzysowych.
Wzywasz odpowiednie służby i potrzebne jednostki ratunkowe.
Skutecznie zarządzasz zasobami i zespołami usuwania awarii, monitorujesz czas i status obsługi zadań.
Troska o klienta to troska o firmę. Wiedzą o tym przede wszystkim przedstawiciele dużych przedsiębiorstw obsługujących setki tysięcy czy miliony klientów.
Blue Alert świetnie sprawdzi się jako uzupełnienie BOK-ów lub całkowicie zastąpi klasyczną i drogą obsługę za pośrednictwem call center .
To kompleksowe narzędzie do wielokanałowej komunikacji skutecznie usprawnia również złożone procesy sprzedażowe, szczególnie te wymagające wieloetapowego kontaktu z klientem czy jego wielokrotnego uwierzytelnianie.
Dzięki szerokim możliwościom w zakresie tworzenia i wykorzystania schematów, Blue Alert umożliwi przeprowadzenie masowych wysyłek oraz monitorowanie ich skuteczności w ramach prowadzonych kampanii marketingowych.
Blue Alert wspiera Twoją sprzedaż i marketing oraz usprawnia obsługę masowego klienta poprzez:
Blue Alert automatyzuje procesy komunikacyjne w firmach świadczących usługi wymagające komunikacji z klientem, która jest potwierdzona i autoryzowana w trybie on-line.
Z tej funkcjonalności Blue Alert najczęściej korzystają przedstawiciele sektora bankowego, usług finansowych, płatności on-line oraz szeroko rozumianego e-biznesu.
Blue Alert skutecznie usprawni wielopoziomową autoryzację oraz obsłuży zgłoszenia krytyczne, jak kradzież czy zagubienie nośników transakcji wraz z kompleksową i automatyczną weryfikacją klienta dokonującego zgłoszenia.
Poznaj je wszystkie i skorzystaj z tych, które przyniosą wymierne korzyści Twojej firmie!
Zarządzanie w sytuacjach zagrożenia i w zdarzeniach kryzysowych.
Zapewnienie szybkiej interwencji przy wypadkach w miejscu pracy.
Podniesienie poziomu bezpieczeństwa Twoich pracowników.
Utrzymanie ciągłości pracy systemów i maszyn produkcyjnych.
Zapewnienie skutecznej, szybkiej, dwukierunkowej komunikacji z klientami, pracownikami i podwykonawcami.
Zapewnienie szybkiej i skutecznej komunikacji między poszczególnymi działami w firmie. Wsparcie wymiany wiedzy i obiegu dokumentów w firmie.
Realizacja masowych wysyłek komercyjnych do klientów, kontrahentów, i innych odbiorców.
Efektywna obsługa klienta: wsparcie alternatywnymi kanałami komunikacji lub całkowite zastąpienie kosztownego w utrzymaniu call center.