Nie pobieramy opłaty wdrożeniowej oraz abonamentu za wysyłkę wiadomości. Na czas epidemii, możesz korzystać z pełnego zakresu usługi. Nie warunkujemy naszej oferty żadnymi obostrzeniami czy zobowiązaniami na przyszłość.
Skontaktuj się za pośrednictwem poniższego formularza, a ustalimy szczegóły wdrożenia.
To platforma służąca do zarządzania kryzysowego, umożliwiająca prowadzenie dwukierunkowej komunikacji za pomocą wiadomości e-mail, SMS-ów, powiadomień na stronie www oraz połączeń głosowych.
Blue Alert powstał po to, żeby wspierać jednostki zarządzania kryzysowego i służby ratunkowe, gdy konieczna jest sprawna interwencja, szybka reakcja i skuteczna organizacja pomocy mieszkańcom regionu.
Z rozwiązania korzysta m.in. Urząd Miasta Sopot. Wdrożenie usługi zajęło mniej niż 24h!
i każdej jednostce pożytku publicznego, która angażuje się w pomoc w czasie kryzysu epidemicznego
Dzięki Blue Alert natychmiast powiadomisz swoich odbiorców o aktualnej sytuacji, zalecisz odpowiednie postępowanie, skontrolujesz stan zdrowia i uzyskasz niezbędne informacje zwrotne. Usługa pozwala dotrzeć również do osób wykluczonych cyfrowo.