logo bluelaert

Bezpieczeństwo, dostęp do informacji
i dwustronna komunikacja.

Mieszkańcy Twojego regionu na to zasługują

Blue Alert

Masowa komunikacja dla miast i jednostek pożytku publicznego w czasie kryzysu epidemicznego. Dla Was darmowa.

​Korzystaj z Blue Alert i dotrzyj z ważnymi komunikatami do mieszkańców swojego regionu - nie ponosząc żadnych kosztów.

Nie pobieramy opłaty wdrożeniowej oraz abonamentu za wysyłkę wiadomości. Na czas epidemii, możesz korzystać z pełnego zakresu usługi. Nie warunkujemy naszej oferty żadnymi obostrzeniami czy zobowiązaniami na przyszłość.

Napisz do nas!

Skontaktuj się za pośrednictwem poniższego formularza, a ustalimy szczegóły wdrożenia.

Zostałem poinformowany, że administratorem moich danych osobowych będzie Blue Services sp. z o.o. [więcej informacji]
Zostałem poinformowany, że administratorem moich danych osobowych będzie Blue Services sp. z o.o. z siedzibą w Sopocie (81-718), przy ul. Powstańców Warszawy 19, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk-Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000350284, NIP: 204-000-24-95, kapitał zakładowy: 60 700 zł - a szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych (w tym moje uprawnienia) opisane zostały w Polityce prywatności, która znajduje się tutaj. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu przesłania i odpowiedzi na wiadomość. [zwiń]

Czym jest Blue Alert?

To platforma służąca do zarządzania kryzysowego, umożliwiająca prowadzenie dwukierunkowej komunikacji za pomocą wiadomości e-mail, SMS-ów, powiadomień na stronie www oraz połączeń głosowych.

Blue Alert powstał po to, żeby wspierać jednostki zarządzania kryzysowego i służby ratunkowe, gdy konieczna jest sprawna interwencja, szybka reakcja i skuteczna organizacja pomocy mieszkańcom regionu.

Z rozwiązania korzysta m.in. Urząd Miasta Sopot. Wdrożenie usługi zajęło mniej niż 24h!

Komu udostępniamy usługę?

  • samorządom
  • szkołom
  • szpitalom
  • straży pożarnej
  • policji

i każdej jednostce pożytku publicznego, która angażuje się w pomoc w czasie kryzysu epidemicznego

Jakie możliwości daje Blue Alert?

Prowadzenie wielokanałowej, dwukierunkowej komunikacji:

  • powiadomienia SMS, VoIP (telefoniczne), e-mail;
  • wiadomości wymagające potwierdzenia ze strony odbiorcy;
  • formularze online do obsługi zgłoszeń i wielokrokowych procesów;
  • publikacje komunikatów na dedykowanych stronach internetowych.

Tworzenie schematów automatycznej komunikacji:

  • dowolna konfiguracja przebiegu procesu;
  • tworzenie szablonów gwarantujących powtarzalność procesów;
  • możliwość wykorzystania kilku kanałów do powiadamiania jednocześnie.

Monitorowanie procesów:

  • uruchamianie powiadomień i przyjmowanie zgłoszeń;
  • monitorowanie odpowiedzi odbiorców;
  • generowanie raportów aktywności uczestników (w tym liczby odczytanych komunikatów);
  • zarządzanie bazą z danymi użytkowników.

Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników dotyczących np.:

  • zapotrzebowania na żywność lub inne niezbędne artykuły;
  • pogorszenia stanu zdrowia;
  • niezbędnej pomocy ze strony służb ratunkowych, straży pożarnej lub policji.

Dzięki Blue Alert natychmiast powiadomisz swoich odbiorców o aktualnej sytuacji, zalecisz odpowiednie postępowanie, skontrolujesz stan zdrowia i uzyskasz niezbędne informacje zwrotne. Usługa pozwala dotrzeć również do osób wykluczonych cyfrowo.